Beste jongeren, Deze rubriek is speciaal bedoelt om jullie de mogelijkheid te geven een vraag te stellen waar je misschien al lange tijd mee loopt, of die zomaar plotseling in je op is gekomen. Wellicht ben je opgevoed met de Bijbel, en misschien ook helemaal niet. Het maakt niets uit wie je bent of waar je vandaan komt, voor de Heere zijn alle mensen gelijk, bij Hem is geen onderscheid van personen. Iedereen heeft weleens vragen die zo persoonlijk zijn, maar toch ook heel belangrijk zijn, ze houden je bezig en je weet zo niet waar je de vraag kan stellen. Wij zeggen niet dat we overal een antwoord op hebben, maar we willen graag proberen vanuit het Woord van God, jullie een antwoord te geven, waar je dan verder over na kan denken.
Echter, er is er maar Eén die jou een antwoord kan geven op alle vragen, en dat is God zelf. De geschiedenis van Jacob en Ezau; Ezau zegt tegen zijn broer: ik heb veel mijn broeder, maar Jacob antwoordde...dewijl ik alles heb! (Genesis 33) Zie, dat betekend dat Hij God had. En als je dat kan zeggen, met je hart, dan zijn eigenlijk in je hart alle vragen beantwoordt.
En dit is mijn wens, dat jullie dit mogen leren kennen uit Zijn genade. Met hartelijke groet, Joost van Campen. ps) als je misschien geen Bijbel hebt, neem dan contact op via de pb. (persoonlijk bericht)
_________________ Meent niet, dat Ik gekomen ben, om vrede te brengen op de aarde; Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. (Matth. 10:34)
|