Ik kan heel kort hier in zijn en dat is niet liefdeloos, misschien mag u gaan zien dat het uit liefde is!!
Dood is dood, voor de dood is en kent u geen leven niets maar ook helemaal niets.
Ik weet niet of u wel eens bij een dierbare overledene heb gestaan u wil en kan hem /haar niet missen u kunt roepen en wat dan ook hij / zij zal nooit ontwaken hij / zij is overleden dood u kunt niets doen, ga mee naar de vriend van de Heere Jezus hij was dood, ja voor de mens wel maar de Heere Jezus riep hem toe in zijn doodstaat Lazarus sta op! U kent de geschiedenis zo is het ook in de wedergeboorte levend gemaakt / opgewekt door God in Christus alles wat dit niet is, is het niet.
Zie ook die tollenaar in die boom dood geen enkel leven in hem, de Heere Jezus sprak hem toe volg Mij, niet straks morgen of overmorgen volg Mij onvoorwaardelijk geen tussen of een derde weg maar De Weg, DE Waarheid en Het Leven, om eeuwig met Hem te mogen zijn, iets van mij NEE alles Uit Hem,Door Hem, en tot Hem
Wij moeten getrokken worden als een vuurbrand zie Zach, verkoolt niets meer waard om uit die doodstaat opgewekt te worden door God in Christus buiten Hem is er geen leven maar de eeuwige dood.
|